Före - efter

 
Fick en önskan i ett inlägg om jag kunde göra före och efterbilder och självklart kan jag det! Här ovanför ser ni två exempel. Det jag gör när jag redigerar mina bilder är att jag ändrar intensiteten, kurvor, nivåer och exponeringen. På bilden längst ner till höger har jag också lagt till en linsöverstrålning. 
#1 / / Rebecca&Mathias:

Snyggt!! :) Ha en fortsatt fin Tisdags kväll! :)

#2 / / Linda:

vilka fina

#3 / / Celine:

- Tack så mycket! :)

#4 / / Jenny :) :

Supersnyggt verkligen :'O

sv* Hahaha jaa det blir ju jobbigt nu när man pendlar....
kramis <3

#5 / / saandrafoto :

fina bilder! :) ♥

#6 / / Fanny:

Vilken skillnad! :)

#7 / / Kajsa:

Snyggt resultat :D <3

#8 / / Amanda:

Sv: Eller hur! Ångrar nästan lite att jag inte köpte den nu. Hehe.
Men jag köpte en annan som också var fin :)

Okay, jo jag tyckte också att den var bra.
Men jag tyckte den gick lite snabbt på slutet.
Kändes som det kom väldigt plötsligt på något sätt :P

#9 / / Amanda:

Sv: Jaa, visst är dem! :)

Allt bra med dig idag förresten? :D

#10 / / Johanna - A dream as a model ♥:

fint det blev efter :)

sv: Tack :D

#11 / / inthearena.blogg.se:

gillar före bilden på stranden och efter bilden på skorna :-)

#12 / / Sara Ekman:

nice! :)

#13 / / HJJONSSON:

Skitfina skor! (a)

#14 / / Lina Johansson:

Fina bilderna blev!

sv: Åh tack!!

#15 / / Ida:

Fint!

#16 / / Sabina:

sv: Tack så jättemycket!

Superfint :)
Kram<3

Vilken skillnad, jättefint! :)