Wish list p.2

Untitled #3
 
 
Publicerat i kreativt
#1 / / FlizanLizan:

sv: tackar :D
härligt, jora allt e bra med mig :D

#2 / / Emelie:

Så många härliga grejer! :)

#3 / / Hanna:

jag gillar kudden ^^
sv: jag tycker nog också den var bättre än den förra ^^

#4 / / ♥ Elsa ♥:

Svar: Okej, hihi! :D
Har du några Force själv?

#5 / / Emilia:

Checka in min blogg och kommentera ifall du tycker jag ska ha en frågestund så fixar jag det idag :) kram!

#6 / / Amanda Jönsson:

Fina grejer!

SV: Tack så mycket!♥

#7 / / Amanda [SPONTAN]:

Det finns många saker på den där listan jag gärna skulle velat ha :)

#8 / / ♫♪ sandra - en musikblogg:

nice!

#9 / / Ida Lindborg ♡:

Fint!

Sv: Tusen tack! :) Kramar ♥

#10 / / jonna:

dom sakerna hade jag inte tackat nej till :) snyggt!

#11 / / Kimmey ~ Kung varje dag:

Snyggt!

sv: Dom tackar :)

#12 / / Celine:

- Ja bara jag hinner med allt så borde det väll lösa sig tillslut :/ Tänker iaf inte plugga nu under helgen, jag förjänar att vila! Haha :)

#13 / / benedit ♥:

åh det där vill jag också ha :')

sv; hihi tack :)♥

#14 / / amanda:

bra grejer!

#15 / / Inga-Linn:

Sv; Ja det är han verkligen. för snygg typ!:)

#16 / / Emmy:

Oh fina saker!!

sv;
Åh, såg du hela 1D Day-streamen? :D Kram hihi ♥

#17 / / linnea:

hehe tack :D härlig önskelista !

#18 / / Lisa Radojewska:

sv; De är riktigt gott! Jaha, varför gillar du inte te? alltså vad gillar du inte med det? :)

sv; Vad kul! :D
Kram

#19 / / Amanda:

Så mycket fint :D

#20 / / Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad! :

Nu har jag bytt blogg, så när du svarar hamnar du där! :)

SVAR: Ja visst är hon söt :)
Fina saker!

#21 / / Amanda:

Åh bra saker att önska sig :)

Svar: hihi, kul att du tycker det:) Kramisar♥
B E A T R I C E J O H A N S S O N

#22 / / sandija-döv-adopterad-fotografi:

Nice blogg! Vad ska du göra ikväll? Kram =)

#23 / / Amanda persson:

fint! :D

Hej!
Jag har precis startat min första design auktion, första priset är på 100kr. Kika gärna in och kolla :)

#24 / / saandrafoto :

ha en bra lördag kväll, glöm inte min frågestund på bloggen! (:

#25 / / Sofia - Lever drömmen i LA:

tack :D

#26 / / mathilda:

bra önskelista! :) vill också ha lexington kuddar :)

sv: förlåt för sent svar :)
tack så jätte mycket! :)

#27 / / molly - jmphoto ♛:

det där såg inte fel ut! vill med ha primeboots :o

#28 / / Caroline - HARDBODY SWEDEN:

Men oj va mycket fint!

#29 / / Hanna:

Fina grejer! :)

#30 / / F R I D A - M A R I A :

SÅ mycket snyggt! Väskan är så fin!