TVD


Började ju mitt höstlov igår och det första jag gör är att bli sjuk. Så idag har jag legat i min säng och kollat på TVD. Jag ska bättra mig på bloggningsfronten när jag mår bättre! Tills dess, ha det bra!
#1 / / ida. ♛ [fotografi och hästar]:

tvd <3<33<3<33<<3<3<3<333<333<3<<33<3<<33<3<33<33<3<3<3<3<3<3<33<<3<33 världens fkn bästa asså afknjaskfjnaskjfaskdnkas får damp, stelena forever and ever :'''''''DDDD <33333333333 och paul min man åh älsk pallar nt mer asså

#2 / / Hanna Davidsson:

inte kul att vara sjuk.. :/ krya på dig! :)
Btw, jag har en frågestund på bloggen och skulle vara jättekul om du skrev en eller flera frågor, ha de gött! :)
kram

#3 / / Sara:

Krya på dig! :D

#4 / / HJJONSSON:

Sv. Brabra! Ja, håller med ang armbandet! :D

#5 / / Jenny :) :

sv* Ja så himla skönt med höstlov! :D

Härligt! KRAM<3

#6 / / Hanna:

Bästa serien som någonsin skapats !:D

#7 / / Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad! :

Gör det, under veckan kommer de få in ännu mer artiklar osv :)

Åh The Vampire Diaries, jag är på säsong 2 :D

#8 / / anna:

krya på dig!

#9 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf:

Sv: ja det är hon, men det ärdu med :D

#10 / / mathilda:

sv: tack så mycket! :)

ja, jag har naked basic och den är hur bra som helst!! :)

varsågod, kram!!

#11 / / Åsa:

Åh nej stackare, krya!

Sv: Tack fina du!!
Kram

#12 / / Amanda Johansson:

Mysigt :)

#13 / / EbbaBloggen:

Ajdå! Du får krya!

#14 / / molly - jmphoto ♛:

bästa serien nånsin! :D

sv: åh tack snälla!

#15 / / Amanda [SPONTAN]:

Åh, bästa serien ju!

#16 / / Kajsa Johansson:

Hoppas att du mår bättre nu!!

#17 / / Sabina:

sv: Tack så mycket! Ja eller huur, lätt två av de snyggaste färgerna :)

Åh TVD är så himla bra! Krya på dig :)
Kram<3

#18 / / Michelle:

TVD är så bra!!

sv. Dem är superfina! :)

#19 / / Celine:

Åh jag älskar The Vampire Diaries!