Så himla lycklig!

 
Kan typ inte vara lyckligare än vad jag är nu! Har suttit och försökt få biljetter till One Direction nästa år och tillslut så lyckades vi! Så nästa år den 13 och 14 juni står jag och sjunger med till One Diretions låtar med mina fina vänner! Kan inte vara lyckligare!
Publicerat i Beatrice
#1 / / Jenny :) :

ååååh men gud vad roligt! Grattis till biljetterna, ni kommer h superkul! :D

sv* Åh tack så himla mycket :)
hihi åh :) kram <3

Nice!

Svar: Tack! :)

#3 / / Hanna Davidsson:

ååh, gud va kul! :)
sv. tack :D
kram

#4 / / Celine:

Jag håller också på att svimma av lycka! Haha guuuuud! Jävlar vad lättad jag blev när vi tillslut fick biljetter!
- Tack så mycket :)

#5 / / Terese:

Åh vad kul för dig!

sv; Åh tack så jättemycket finis!
Varsågod!

#6 / / Emelie:

Va kul att du fick biljetter! Jag har biljetter till den 13onde och är sååå glad :D

#7 / / A L I C E L A R S D O T T E R ♥:

Jaa en superuppfinning!

#8 / / Daniella:

Ja det var det verkligen!
Allt bra med dig idag? :)

#9 / / Lisa:

Åh vad kul att höra att du fått biljetter! :D Jag ska också gå, och det kommer bli så himla kul! Jag är redan taggad haha

#10 / / ♫♪ sandra:

vad kul!

#11 / / Felicia:

Nu har jag dragit en vinnare av veckans blogg på min blogg. Kika in och kolla ifall det var du som vann. Annars får du gärna anmäla dig igen! :)

#12 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf:

Åååå vad kul :D