Årsresumé 2014 - April, Maj, Juni

April - Den riktiga värmen började komma och jag åt dem första svenska jordbubbarna på altanen! Fotade också några av dem bästa bilderna enligt mig i April och det var så många fina solnedgångar. 
 
Maj - Nu var det till och med så varmt att man kunde ligga ute och sola en stund efter skolan och jag hade nästan alltid en kall kaffe med mig ut. På något sätt kan jag inte dricka varmt kaffe när det är varmt ute... Vi hade också Jenny Challange i skolan och det var en av de värsta och bästa skoldagen på läsåret. Det var himla kul att göra något med klassen utanför skolan men att gå runt i långa svarta jeans, svart kavaj och converse i 5 timmar i skogen var ingen superbra upplevelse.
 
Juni - Började Juni med att fylla 17 år vilket firades med släkten hemma och ett par dagar efter det, det vill säga den 13-14/6 var det dags för att gå på konsert med One Direction! Detta var de två bästa dagarna på året! Det var sådan stämmning och dem är helt grymma och jag är så himla lycklig att jag kunde gå på båda konserterna! Efter det så var det dags för 10 dagar i Spanien! Tyvärr så blev jag sjuk andra dagen i hög feber och kunde inte åka med till stranden och sådär och blev inte frisk förens ett par dagar efter vi kommit hem. Men jag hade en mycket trevlig resa även om jag var så sjuk. Juni i helhet var den bästa månaden på året!
Publicerat i kreativt
#1 / / Isabell:

Kul att läsa! :) hoppas du har haft en bra dag finis :)
Kram

#2 / / Sarah:

Att kunna äta jordgubbar på altanen e så himla najs :)

Kram <3

#3 / / Julia:

så fina bilder :)

#4 / / Amanda:

Älskar sånna här inlägg :D

#5 / / jonna:

Ja verkligen :)
Tack! Kram

#6 / / Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Tråkigt att du blev sjuk, men utöver det har det varit tre bra månader! :)

#7 / / Celine:

One Direction konserterna var verkligen grymma!

#8 / / Olivia:

va fint med sommar!

#9 / / molly - jmphoto ♛:

så härliga bilder! jag var med på one direction, så himla gryymt!