Blogginlägg?

 
Sitter just nu i stugan och håller på att fixa lite med bloggen. Vill göra så mycket men allt går inte att göra på en gång. Dock kan jag inte göra det jag vill helt förens jag kommer hem vilket är i morgon kväll. Men jag är gärna öppen för förslag om vilka inlägg ni vill läsa! Så ös på med ideer!
 
#1 / / Sarah:

Ha de så mysigt i stugan :)
Kram <3

#2 / / Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]:

svar: Åh tack :D

Ah okej :)

#3 / / Agnes:

MASSOR av bilder är alltid roligt! Outfits osv också!! Du är asfin förövrigt! kramis! :D

#4 / / milina.blogg.se:

härlig bild!
- OM den är :)

#5 / / ☆Z I N J A☆:

kanske om skönhet eller ja tips?:)

#6 / / amanda:

härlig bild :D

#7 / / Ellinor:

Så fin bild! Och älskar din header!

#8 / / Julia:

mode och vardagsinlägg med bilder är kul :)

#9 / / Matilda:

Fortsätt ta så fina bilder som du gör! :)

#10 / / Malou:

Svar: Haha ja men ungefär så! Ja weheartit är också väldigt bra, det tycker jag med:) hoppas du haft en bra lördag!! Kram

#11 / / Life of Johanna:

Ja det är störigt, man borde liksom se det är en tävling och reagera lite och se om det står något om kommentarer, de flesta brukar inte vilja ha mer än tävlingskommentarer där :) Blir en massa mer jobb för en annan för folk inte kan läsa.

#12 / / Emma Grann Fotografi:

Jättefin bild :) gillar färgerna!!

#13 / / Johanna Svensson ♡:

Gör något snyggt collage på polyvore.com och lägg upp här :D

#14 / / jonna:

jag köpte min på nummertio.se , men där är dom tyvärr slutsålda. Här finns också liknande: http://www.frokenfraken.se/glasburk-glas-for-sugror och här: http://www.reformasthlm.se/sv/artiklar/syltburk-drinks.html

har också funnits/finns på lagerhaus :)

#15 / / Madde:

Kan du inte göra ett inlägg med massa fototips typ? hade vart kul att läsa!
kram

#16 / / Julia ♥:

Jätte fin blogg, var gärna med i min veckans blogg! ♥

http://jjuliaa.blogg.se/2014/july/veckans-blogg.html#comment

#17 / / KassandraPalma:

härlig bild!

#18 / / Isabelle:

Fin bild!

#19 / / VERONICA - modeblogg:

Underbara bilder tar du ju jämt, alltid lika kul att se :) Ha en otroligt bra start på din vecka! Hoppas den blir grym! Kramar på dig ♥

#20 / / MALIN:

Jättehärlig bild :) Hoppas att du har haft det härligt i stugan!

#21 / / Ellen:

Jag tycker att det är roligt att läsa om exempelvis vad du planerar/vill göra inom en period av kanske fem eller tio år, ställen du vill besöka och varför, tio favoritminnen och så vidare :)