Get to know me better!

 
10 saker jag tycker om: One Direction , riktiga sommarkvällar , mjukisbyxor , 5sos , nya kläder, caramel latte, weheartit, mina fina vänner, min underbara familj, fotografering
 
9 saker jag tycker mindre om: Köer,när en nagel går sönder, att flyga, när batteriet tar slut till mobilen, varma dagar i långbyxor, folk som tror att dem vet precis allt, fisk av alla sotter, löken i köttfärsåsen, att gå upp tidigt på helger
 
8 saker jag vill göra i framtiden: Gå ut gymnasiet med bra betyg, resa mycket, plugga i USA, jobba på en modetidning, gifta mig, åka på roadtrip i Europa, få barn, flytta till Stockholm
 
7 bloggar jag läser: Ebba Lillieström , Anna Hermansson , Erica Mohn kvam, Emelie Karlsson , Andrea Hedenstedt, Alice Hedenstedt, Bianca Ingrosso Walhgren
 
6 ord som beskriver mig: pålitlig, ordentlig, omtänksam, tjejig, rolig, sluten
 
 
5 platser jag tycker om att vara på: Spanien, Kreta, mitt rum, Stockholm, Göteborg
 
4 saker jag är rädd för: spindlar, ormar, döden, att misslyckas i livet
 
3 saker jag ser fram imot: Ed Sheeran, fylla 18, studenten
 
2 bra filmer: Catching fire, Harry Potter
 
1 sak folk inte visste om mig: Hade mycket problem med mina öron när jag var liten så fick operera in ett litet rör i höger öra, dock är det nu uttaget. 
 
Såg att Malin hade gjort ett sånthär inlägg och tyckte det var en superbra idé! Så klicka på länken och läs hennes inlägg och gör gärna ett ni också!
 
 
#1 / / molly - jmphoto ♛:

älskar sånna här inlägg, kanske skulle göra ett själv hihi

sv: det var det! KRAM ♥

#2 / / SOPHIE HELENA:

Eller hur, men god va den ;)

#3 / / Ellen:

Vilken rolig lista! Jag kanske snor den? :)
sv: Ja, visst är det tråkigt när filmer inte lever upp till böckerna de baseras på :

#4 / / Ida ☯ the sky under the sea :

Fin lista :)