Strawberrys is always a good idea

 
Detta är min frukost idag plus en knäckemacka som redan var uppäten innan jag tog bilden! Älskar att äta jordgubbar till frukost, tycker på något sätt att det är ännu godare då! Idag är det måndag och det betyder en till vecka sommarlov. Hoppas ni alla får en bra vecka!
Publicerat i
#1 / / Annika:

SV: tackar så mycket ♡

#2 / / Julia:

så gott :D

#3 / / SOPHIE HELENA:

Oj, vad drygt :/
Mums!

#4 / / Sofie Eklund:

Jag längtar ihjäl mig efter jordgubbar! Tydligen får man inte käka det när man ammar D: Sådant borde de skrämma ungar med på sexualkunskapen. Inga jordgubbar och ingen choklad… Kill me

#5 / / Celine:

Men åh vad gott!

#6 / / Life of Johanna:

Ingen dålig frukost :)

#7 / / Ellen:

Jag får inte nog av färska jordgubbar! Håller med om att det är särskilt gott till frukost :)

#8 / / MALIN:

åh, jag älskar färska jordgubbar! svar: tack så mycket, resan var alldeles underbar!

#9 / / Frida Christina:

Gott! älskar också jordgubbar till frukost=)

#10 / / Amanda [SPONTAN]:

Alltså mums!

#11 / / Annika:

SV: haha, visst är den! Älskar då apan ser så sur ut :D

#12 / / Sarah:

Ja älskar jordgubbar :)

Kram <3