Forever free.

 
Sitter i skolan och har ca 1 timme kvar innan jag går på långhelg! Ska åka till stugan ikväll och kommer inte hem förens lördag men både kameran och datorn kommer hänga med! Vad ska ni göra denna långhelg?:)
#1 / / Amanda [SPONTAN]:

Underbar bild :)

#2 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

fin bild

#3 / / J U L I A:

Gud vilken härlig bild! Har också långhelg, så skönt:) Kram

#4 / / Vicky:

Men tack sötis! <3

Har du haft en bra dag?

#5 / / Sofia:

Så fin bild!

#6 / / Madde:

Låter mysigt, själv ska jag till Skåne!
kram

#7 / / emelie andersson:

sv: åh tack vad glad jag blir :) det har du med!

#8 / / MALIN:

vilken fin bild! denna helgen är jag ensam hemma, så jag ska mest bara ta det lugnt och umgås med vänner och pojkvän! jag hade gärna också åkt iväg till en stuga i skogen och njutit av friheten :)

#9 / / Life of Johanna:

Så vacker bild, låter som en mysig helg :)

#10 / / Marlene S.R:

fin bild!:)

#11 / / Åsa:

Super fin bild!

Sv: Tack :)
Kram

#12 / / Lotta:

Sv: Tack så jättemycket:) Vart ligger er stuga?? :)

#13 / / ♫♪ sandra:

fin bild :)

#14 / / Isabelle - fotograf:

Så härligt!
sv: Tack så mkt :D

#15 / / MADDISENJ.SE:

hoppas du har det bra i stugan!

#16 / / Amanda:

Fint!