Sista oktober

 
Har spenderat eftermiddagen med en tidning och bara tagit åt mig all inspiration som finns i den. Så himla shoppingsugen nu! Var ju i Göteborg igår men försökte hålla hårt i pengarna då jag ska till Stockholm om ca 2 veckor. Då blir det shopping! Nu har jag iallafall gjort mig i ordning för vi ska till mormor och morfar ikväll för att äta lite god mat och kolla på Idol. Hur ser eran fredagskväll ut? 
#1 / / Linii:

Låter härligt! Har inte själv hunnit läsa tidningen ännu men ska göra det :)

#2 / / Felicia:

lät riktigt skönt! Nämen ska du hit upp, trevligt!

puss

#3 / / KassandraPalma:

Elle är en riktigt bra tidning! Blir alltid så himla sugen på att shoppa

#4 / / Anna:

Lät som en riktigt mysig fredag det :)
Svar: Gör den! Det är en väldigt bra serie! Och många snygga killar att kolla på ;)

#5 / / Moa Persson:

åh härligt att du snart ska till sthlm :D

#6 / / Emme:

Åh va jag älskar vitamin well!

Sv: Tack! Kram ♥

#7 / / Michelle:

Är själv himla shoppingsugen men har lite julklappar och en födelsedagspresent som måste införskaffas! :)

#8 / / Ellen:

Lät som en väldigt bra dag!

#9 / / amanda:

åh är också shoppingsugen :D

#10 / / jonna:

Mysigt :) Hoppas du har haft en bra helg!

#11 / / Felicia:

Fin blogg!
Har ett par frågor jag har funderat på och undrar om du vill svara på dem ;)
Vilka ska du på 1D med?
Är dina föräldrar skilda?
Vad jobbar du med?
Vilken linje går du?

#12 / / Ida ☯ the sky under the sea :

Mysigt! Älskar att bläddra i tjocka magazin ^^