Breakfast in bed

 
Vaknade upp idag med en hemsk huvudvärk och då jag bara hade 2 lektioner och en av dem var idrott så bestämde jag mig för att stanna hemma. Har sovit lite och ätit frukost och mår nu mycket bättre. Måste in till stan senare idag då jag ska plugga med Filippa och Molly och kanske Hanna då vi måste göra klart vår engelska-uppgift. Hoppas ni får en bra måndag!
#1 / / Emelie Johansson:

Hej tjejen! Skulle du vilja hjälpa mig så jag vinner en iphone 6 skulle vara riktigt snäll! Här är tävlingen http://a.pgtb.me/N3S3vR?app_data=entry_id%3D69501300 den är på Facebook och du måste vara inloggad den heter "en fin båttur" och tror bilden är längst upp av alla bidrag som ligger lite längre ner på sidan skulle betyda allt och det går snabbt, kram :)

#2 / / Emma Grann Fotografi:

Åh vad gott :)

#3 / / Julia:

gott! =)

#4 / / Emiza:

mysigt

Kika gärna in på min blogg om du vill vara med i veckans blogg,

#5 / / CECILIA:

gott!

sv: åh tack :)
KRAM!

#6 / / ♫♪ sandra:

gott!