Happy Tuesday!

 
Har idag endast 2 lektioner men min skoldag varar 10-16.40. Jag har en håltimma på ca 3 timmar mitt på dagen då jag ska ta tag i lite läxor och sedan avslutar jag denna skoldagen med en mattelektion. Hoppas ni får en bra tisdag! 
#1 / / ebba:

härligt collage!
svar: ja verkligen superskönt :D
kramis

#2 / / Sara Ekman:

segt med så lång håltimma mitt i allt :/

#3 / / Cornelia:

sv: Ja visst är dom bra :)
Tack så mkt :)

#4 / / Emme:

Din design på bloggen e superfin!

#5 / / milina.blogg.se:

fint collage!
- ja verkligen..

#6 / / Sofia:

Så fint kollage :D

#7 / / Life of Johanna:

Skönt med bara två lektioner, men lite drygt med håltimman på 3 timmar, hoppas du fick allt gjort som du behövde göra

#8 / / Anna:

Segt med så lång håltimme.
Svar: Ja, det var hur skönt som helst att få gå hem redan klockan två :)

Ha en bra kväll!

#9 / / My Fredblad:

Gud vilka fina inspo bilder!

#10 / / molly - jmphoto:

härliga bilder!

sv: hon tackar säkert! förlåt för sent svar, hehe, KRAM

#11 / / MATILDA:

Fint collage :)

#12 / / fashion:

Fina bilder! :D

#13 / / ami:

Jag gillade verkligen dem här bilderna, gjorde mig otroligt glad av någon anledning :)

#14 / / Åsa:

Fina bilder :)

Sv: Tack!
Kram

#15 / / Marlene S.R:

så fin inspo:)

#16 / / Maria Karlsson:

Frukostbilden i mitten ser så härlig ut :D Gott!

#17 / / fashion:

Fina bilder! :D