New in - Blush from Too Faced

När jag var i Stockholm hann jag med en liten sväng inne på Sephora och fick då med mig denna rouge från Too Faced i färgen Candy Glow. Denna rouge fungerar att använda både som rouge eller som highlighter. Man kan också välja att bara använda en färg åt gången eller blanda allihoppa. Hur som helst är jag supernöjd och denna kommer att användas flitigt! Kram
#1 / / Ebba:

Svar: ja riktigt mysigt :)

#2 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Så himla söt burk ju!

#3 / / ɑ n n i k ɑ:

Åhh, vill testa detta rouge! :)

#4 / / ♫♪ sandra:

nice!

#5 / / Johanna Utterberg:

Kul med nytt! :)

#6 / / Pauline:

å vilken söt :)

#7 / / Alice:

Åhh den har jag velat ha såå länge!

#8 / / Anna:

Förstår att du är nöjd! Den är såå fin och jag har länge funderat på ett köp jag med :)

#9 / / Ida - foto & häst:

men åh så fin!!

#10 / / lucy:

Vilken fin och söt liten ask :)

#11 / / Sanne-Madeleine Håkansson:

älskar det där :D

#12 / / jonna:

tack :) åh så fint!

Har du några planer till valborg? :)

#13 / / Sara:

Men vilken supersöt förpackning :)

#14 / / Emelie:

Så fin!!

Svar: Tack så mycket:) Kramisar♥
B E A T R I C E J O H A N S S O N

#15 / / Klara Andersson:

så fin färg!

#16 / / Christina:

Åh så fin :) Älskar too faced förpackningar, alltid så fina :)

#17 / / Madelene:

Så himla fint, älskar färgerna och den ursöta förpackningen ! :)

Sv: Tack :)

#18 / / Kimmey:

Vilken söt!

#19 / / MALIN:

Denna har jag hört gott om :) Sugen på att prova den!

#20 / / Cajsa Lindahl:

åh, så snygg! hur hittar jag till den där affären!? 😮

Tackar tackar! :D

#21 / / SofiaMaria:

Så fin :)

#22 / / Annelie:

åh så söt! :)