January favorites

Loreal Paris Skin Prefection - En dagkräm som enligt mig fungerar otroligt bra! Huden blir superlen och jag har märkt att min hy har blivit mycket finare!
 
Nars Smudge Proof Eyeshadow Base - Jag har alltid har problem med att min ögonskugga "försvinner" under dagen och har provat många lite billigare versioner av olika primers men nu när jag var i Stockholm i december så bestämde jag mig när jag var inne på Sephora att jag skulle slå till och köpa denna för jag hade hört så mycket bra om den och jag kan inte annat än hålla med! Jag sminkar vid vid klockan sex på morgonen och ögonskuggan är lika fin när jag tar av sminket vid tio på kvällen!
 
Kicks Lip Liner i Naked Nude - En perfekt läpppenna till ett nude läppstift! Jag som är ganska ljus i min hy har haft ganska svårt att hitta både läpppenna och läppstift i en vardagsfärg då jag oftast blir väldigt blek men denna läpppenna är perfekt tillsammans med Mac Lipstic i Hue. 
 
Mac Mineralize Skin Finish i Soft & Gentle - Har letat ihjäl mig efter denna ett bra tag nu och den har inte funnits någonstans då Mac har ändrat sina förpackningar men innan jul så var mamma i Stockholm och hittade denna så jag fick den i julklapp! Det är en perfekt highlighter både till vardags och fest!
 
H&M Make Me Blush i Sweet Rose - En underbar blush i en supehärlig färg som är superfin på kinderna. Den har väldigt bra piggment för att vara en blush från en butik som H&M och den ger en fin lyster!
 
Mac eyeshadow i All that glitters och Wedge - Kan inte få ut i ord hur mycket jag älskar Mac's ögonskuggor! Dem har ett suveränt utbud av färger och har både matta och glittriga färger och dem sitter verkligen hela dagen om man har en bra primer under! 
#1 / / Michelle:

Jag måste köpa med lipliners kom jag på ny. Smink<3 :)

#2 / / Cajsa:

Kul med månadsfavoriter! Skin Perfection funkar faktiskt kanonbra för mig också, gillar även ögoncremen i samma.

#3 / / ♫♪ sandra:

nice!