Bekännelser

 
Jag har spelat golf sedan jag var 8 år och tävlade fram tills förra året. Nu spelar jag mest för att jag tycker det är kul.
 
Den häftigaste känslan är för mig förknippat med konserter. Hur så många människor är där för samma person/band och alla sjunger med på samma låtar. Hur man bara kan släppa allt för ett par timmar och sedan adrenalinet man får! Ingen känsla i världen kan slå det. 
 
Jag är en sådan person att om jag hittar en ny bra låt så går den på repeat tills jag tycker det är uttjatad. Vilket kan vara allt från en dag tills en vecka eller två. 
 
Jag trivs som allra bäst i storstäder! Stockholm, Göteborg och Malmö är mina favoritställen och jag kommer deffenitivt spendera ett par år i någon av de städerna lite längre fram i livet. 
#1 / / Ebba:

Så roligt inlägg!

Svar: tack så mycket :) ska klura ur lite idéer över hur jag vill göra om det, har ny sänggavel o nya möbler så måste fundera ut en bra plan :)
Kram

#2 / / Josse:

så fin bild!

#3 / / Celine:

Fins inget bättre än konserter! Stämningen i luften där är oslagbar!

#4 / / Julia:

punkt 2,3,4 stämmer in på mig också! :)

#5 / / Emma:

Älskar verkligen att gå på konserter för man får en sån speciell och häftig känsla i hela kroppen! :')

#6 / / Klara Andersson:

oj vad länge du kört golf!

#7 / / Pauline:

roligt inlägg!

#8 / / Mina:

Haha jag är precis som dig när det gäller att lyssna på en låt i 100 år tills den blir uttjatad :p

#9 / / sara:

Super fin bild! :D

#10 / / lucydee:

Underbar bild och roligt med lite bekännelser :) känner allt igenom mig i att hitta man en bra låt så lyssnar man sönder den haha

#11 / / Ellen:

Kul att du har spelat golf, hade ingen aning om det. Hur kom det sig att du slutade tävla? :)

#12 / / jonna:

Är likadan med nya låtar. Tjatar ut dom :) Sen tar man en liten paus och sen är den bra igen :) haha

Ja, glassen var väldigt god! Testa! hehe

#13 / / Olivia:

Fin bild!
Jag gör precis så jag med, lyssnar på bra låtar om och om igen, ahhah, tills man hatar dem!