Roses are red

Istället för att ha varit i skolan de senaste två dagarna har jag legat och sovit i sängen med feber. Så mina dagar har bestått av sömn, Grey's Anatomy, vatten och halstabletter. Men är nu äntligen på bättringsvägen! Jag ska nu sätta mig och försöka göra färdigt mina sista fotouppgifter någonsin. Hur mår ni idag? Kram
#1 / / Jessy:

Krya på dig, kram!

#2 / / Ellie:

Usch för att vara sjuk, hoppas du blir frisk snart! Kul med fotouppgifter dock - saknar mina på gymnasiet :(

#3 / / Nathalie:

Grey's är bästa! Krya på dig!

#4 / / Christina:

Åh hoppas du blir bättre snart :) Jag mår bra, hade min näst sista tenta idag innan jag får sommarlov :)

#5 / / Mina:

Krya på dig! :)

#6 / / Emma:

Skönt att du är på bättringsvägen, men hoppas du blir helt frisk snart! :')

#7 / / Anna:

Segt! Krya på dig och hoppas du blir helt frisk snart.

#8 / / Annelie:

usch så tråkigt att vara sjuk! hoppas verkligen att du mår bättre imorgon! kram

#9 / / Nathalie Tegelstam:

Så fint, riktigt mysigt! :) kram