The you way

Jag såg denna inne på H&M för ett tag sedan och var tvungen att få med ett exempar hem! Den har så otroligt mycket inspiration och hur snygg är den inte att bara ha som dekoration! I och med att det var ett tag sedan jag såg den i butik så vet jag inte om den går att få tag på längre tyvärr. Men om du ser den så ta ett exemplar så fort du kan, du kommer inte ångra dig! 
#1 / / Anna:

Åh, den ska jag kika efter nästa gång jag är i en butik :)

#2 / / MATILDA ROSQVIST:

Hej tjejen hade du kunnat hjälpa mig att rösta på mig här: http://missglossy.se/entry?id=454 det tar typ 1 sekund! Klicka bara på länken och scrolla ner lite :) Jag hade verkligen varit SÅ tacksam!!! :D Tack på förhand! :) kram!

#3 / / Alice:

Så fin, perfekt dekoration, precis som du säger! :) Kram.

#4 / / Anita:

Åh :D

#5 / / Liborius:

åh nice!