Mina VS-dofter

 
Detta är mina VS-dofter som jag har samlat på mig än så länge. Tycker allihoppa luktar så otroligt gott men min favorit måste ändå vara strawberry & champange!
#1 / / Felicia:

Sv: verkligen :)

#2 / / Milina Salihodzic:

Fyller 18 om några dagar så då ska jag tatuera mig :)

#3 / / HJJONSSON:

Åh victoria secret <3

#4 / / Josephine:

Åh, love them! :D Min favoriter :)

Sv; Tack :)

#5 / / Linnea :

Hihi tack! Älskar dom :D

#6 / / Emmy:

sv;
Jaaa och så himla fin!

Nej inte än, jag funderar på att vänta tills resten av säsongen börjat sändas innan jag börjar kolla på säsong fyra :D Har överlevt utan serien sen i somras nån gång faktiskt...

Måste förresten säga att du är jättefin!! Kram ♥

#7 / / benedit ♥:

alla luktar såå gott hihi :D innan tyckte jag att pure seduction och love spell luktade exakt likadant men nu har jag ändrat mig helt, pure seduction luktar mycket godare och jag vill ha den :')

sv; åh tack hihi :D<3

#8 / / Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad! :

Visst är dem :)
Haha okejokej!

#9 / / emelie:

svar: hihi tack :)
Oh jag har hört talas om dessa parfymer, men aldrig luktat på de ens :(

#10 / / amanda:

jag har den i mitten :)

#11 / / Jenny :) :

ååh Mango temptation lukytar sjukt gott! :')

sv* Åh men tack så hemskt myucket! :D

#12 / / Celine:

Ge mig! Åh! Haha :)
- Tack så mycket!

#13 / / Elisa:

Åh älska VS!♥

#14 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf:

Sv: Tack så mycket! :)

Vill också ha alla dom där!

#15 / / Sanna Johansson Bizzozero:

Ska beställa love spell. Luktar den gott? :)

#16 / / Becka [fotoblogg]:

Så fina, hihi.
sv: Åh, så himlans glad jag blir. Tack så väldans mycket käraste du! ♥

#17 / / Kajsa Johansson:

Kan tänka mig att dessa måste lukta gott :) kram!

#18 / / Anna:

Ja, den är inte fel!

Nice!
Svar: Ja, älskar House!

#20 / / Josefine Anerland:

Jag vill ha coconut och mango, åååh!

#21 / / Linda [fotoblogg]:

Har Pure Seduction och en annan, de luktar så himla gott!
Sv: Haha, ja verkligen! :)
Kram

#22 / / Vanessa:

Åh, vad lyxigt! Vart köper du de någonstans? :)

#23 / / Emelie:

Åh så många underbara dofter! :)

#24 / / Jenny Karlsson:

Åh älskar mango temptation:)
Missa inte min tävling där du kan vinna ett presentkort på stylepit värde 500 kr! Lycka till :)
direktlänk: http://www.nattstad.se/jennykarlsson/vinn-presentkort-hos-stylepit-varde-500-10621394

Svar: Jag med!:) kramisar♥
Beatrice Johansson

#25 / / Paulina:

åh så gott :D

#26 / / Amanda Johansson:

Åh! Lovespell är den godaste tycker jag :D

#27 / / Åsa:

Älskar vs body mists och mody lotions!

Sv: Vist är de, älskar dom!!
Kram

#28 / / Felicia:

Min favorit är Mango Temptation. :)

Sv: Tack!
Hoppas du får en bra torsdag! :)

#29 / / Linii:

Av dom parfymerna så har jag love spell och pure seduction, sen har jag sheer love parfymen också :) + några andra :)

#30 / / Michelle:

Fin samling! :)

sv. Tack gulliga du! :)

#31 / / Frida:

Strawberry & champange luktar såå gott! :)

#32 / / Sabina:

sv: Tackar!

Åh dom luktar såå gott :)
Kram<3

#33 / / Lotta:

Sv: Jaa, det var jättegott :) Vad hittar du på för skoj ikväll då?? =)

#34 / / Amanda [SPONTAN]:

Härligt :)

#35 / / ida. ♛ [fotografi och hästar]:

VS är bäst!

#36 / / lina:

åh avis jag blir.)

#37 / / lina:

åh avis jag blir.)

#38 / / molly - jmphoto ♛:

åh älskar dom! love spell, mango temptation och pure seduction är underbara ♥

sv: ja det var jättegott!

#39 / / anna:

vill också ha dem där!

#40 / / Elin (Fotoblogg):

Vs luktar så himla gott men min favorit är nog Sheer Love elelr Love spell! :)

#41 / / Tess:

Åh, vad härliga dom ser ut! :) Kram

#42 / / Hanna Watson - nygift i Kanada:

Jag fick SJU stycken av min favorit, med doft av vanilj, av min man förra julen. Har tre kvar ;)

Hanna Watson

#43 / / Malin "Pinkpiercing" Johansson:

Alltså, äre parfym eller vad äre? :)

#44 / / EMILIA PERSSON:

gud vad kul, älskar victorias secret! kolla in mig blogg och ställ frågor om kärlek :)

#45 / / inthearena.blogg.se:

var i deras butik i london för några dagar sen. :)

#46 / / sanna hyvärinen:

Kolla in min shopping ifrån london! massa vs :D