Årsresumé 2014 - Oktober, November, December

Oktober - Umgicks mycket med tjejerna och vi hade tacosfredag hemma hos mig med Idoltittande. Jag avlsutade oktober med en tripp till Göteborg där jag hittade en del kläder.
 
November - Den 12 november flög jag och Anna upp till Stockholm för att kolla på Ed Sheeran i Globen. Detta var en av de finaste och mest minnersvärda kvällarna på året! Det var sådan stämmning och han körde alla mina favoritlåtar! Var så lycklig!
 
December - December var en månad som gick åt till att plugga, äta pepparkakor och bara vänta tills julen äntligen var här! Älskar julen på alla sätt och vis. Tycker det är så mysigt när hela släkten umgås med varandra. Så december var en bra avslutning på året.
 
Nu väntas 2015 och jag kan inte vara mer förväntansfull på vad detta nya året kommer erbjuda! Jag kommer fylla 18, har två konserter inbokade, kommer ta körkort(förhoppningsvis) och det kommer hända så mycket andra saker. Så 2015, be a good one! 
Publicerat i kreativt
#1 / / A L I C E L A R S D O T T E R:

Åh tack fina du!! :)

#2 / / lucydee:

Älskar att se fram emot 2015

#3 / / Pauline:

gott nytt år!

#4 / / Emelie:

Låter ju som bra månader :D

Gott nytt år!

#5 / / hanna:

super fina bilder :D gott nytt och god fortsättning!!

#6 / / Jessica:

Gott nytt år! Jag tror du kommer få ett jättebra 2015 :D

#7 / / Ellen:

Vilka konserter är det du ska gå på? :)

#8 / / IDA - FOTO:

Låter som ett bra avslut på 2014! :)

#9 / / Anna:

Ja, att december och jul är just i slutet av året är nog det bästa avslutet :)

#10 / / MADDISENJ.SE:

Tack fina du! Hoppas du får ett underbart 2015 nu!

#11 / / Kimmey ~ Kung varje dag:

Härliga bilder!

#12 / / ☆Z I N J A☆:

Vad kul att kolla på ed sheeran:)

#13 / / Maria:

kul med en återblick :)

#14 / / amanda:

så fina bilder! :D

#15 / / Beatrice Jakobsson - Fotografi:

Ditt 2015 kommer säkert rocka med konserter, födelsedag och annat mys! :)

#16 / / Ida:

Härliga bilder!