Always start the day with a good breakfast.

 
Är hemma idag med huvudvärk och extrem trötthet då jag somnade runt 3 inatt eftersom att jag sov hela kvällen igår. Men har ätit en riktigt god frukost och är nu på bättringsvägen känner jag! Det är väll tur det med 2 prov denna veckan! 
#1 / / amanda:

gott!

#2 / / KassandraPalma:

åh så mumsigt !

#3 / / Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf:

Sv: Älskar också Weheartit! :)

Mums vad gott!

#4 / / PINKPIERCINGS.se:

Fy fan för huvudvärk, :/

svar: Tack så jättemkt! :D
Så bra då :)

#5 / / Kimmey ~ Kung varje dag:

Gott :)

#6 / / Linnéa:

Mmm, det ser så himla gott ut <3

#7 / / MALIN:

frukost är det viktigaste på dagen - synd bara att jag är så dålig på att äta det! detta såg dock väldigt gott ut :)

#8 / / Victoria:

Hej! Jag är ny här i bloggvärlden.. Så om du vill får du gärna kika in på min blogg och kommentera vad du tycker & vad jag kan förbättra:)

#9 / / Sarah:

Va jobbigt :/ Lycka till me proven :)

#10 / / Stina Gustavsson:

Super fin blogg!Vad använder du för kamera?♥

#11 / / Kaffehörnan:

Godmorgon hur är de me huvudvärken

#12 / / Cissi Larsson:

Vad härllgt! Inte att du är hemma med huvudvärk, men goda frukostar gillas :)

Rösta gärna på min hund i tävlingen om Sveriges gulligaste djur! Det uppskattas väldigt mycket och jag blir så glad om du vill hjälpa oss! Länk till tävlingen finns på min blogg! :)

#13 / / Ellen:

Vad har du prov i? Lycka till med dem :)