New in - Emporia

I går så tog jag, mamma , syrran och mormor en spontantripp ner till Emporia för en shoppingdag och man kan säga att min plånbok var inte superglad men jag kände att jag passade på i butiker som vi inte har här! Dessutom hittade jag även 2 par jeans för 400 kronor vilket är ett riktigt kap! Kram
Publicerat i shopping
#1 / / sandra:

nice!

#2 / / Jessy:

Va fina och bra saker, alltid kul med lite nytt :D kram

#3 / / MALIN:

Kul med lite nya grejer :) Skulle gärna vilja prova Fix+ från MAC!

#4 / / Johanna Utterberg:

Vad kul med shopping! :) Och vilket kap på jeans! :D Kramar ♥

#5 / / Ellen Gräntz:

Vad roligt! Shoppade också där för ett tag sedan. Måste fota och lägga upp på bloggen :)

#6 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Kul med lite shopping! Du ser ut att ha fått med dig en hel del roligt :)

#7 / / N:

Kul med nytt :D