Tillbakablick

Sitter och kollar igenom mina bilder för att jag måste rensa dem då jag har så mycket bilder på datorn och hittade alla bilder jag fotoade på solnedgången när vi var på Kreta för två år sedan. Vi hade otrolig tur med vädret med riktigt fint väder varje dag i en vecka och solnedgångarna var magiska. Vill så gärna åka tillbaka till Kreta i framtiden! Kram
#1 / / S A N N A♥:

Så fina!

#2 / / Marlene S.R:

så fin bild!

#3 / / Anna:

Så vackert. Jag älskar Kreta!

#4 / / linah:

åh va fint!

#5 / / Johanna Svensson:

vilken fin bild :)

#6 / / sara:

Såå fin bild! :)

#7 / / Pauline:

älskar solnedgångar!

#8 / / Madelene:

Jätte fin bild ! :)

sv: Eller hur ! :D

#9 / / Ida - foto & häst:

så vacker bild!! :D

#10 / / sara:

Såå himla fin bild! :)

#11 / / Flisan:

Fin bild :D

#12 / / jonna:

Så fin bild :) Ser väldigt mysigt ut! Kram