Du står stadig som en klippa

Har nu gjort första delen av mitt matte nationella men kan reda konstatera att jag som mest kommer få ett E om jag ens får det! Det var det svåraste provet jag har varit med om. Men nu har jag bara en del kvar efter lunchen och sedan så är jag klar med alla prov i Matematik 2B! Lycka till alla ni andra som skriver detta prov idag. Kram
Publicerat i skola
#1 / / Robex Lundgren:

fint

#2 / / Ellie:

Nationella i matte är supersvår. I min klass (när jag gick gymnasiet) klarade de flesta uppgifterna i kursen men på nationella fick 21 av 28 elever F! xD Men hoppas det går bra för dig!

#3 / / Jessy:

Hoppas det gick bra då! :D
SV; Visst är dom charmiga haha :D

#4 / / FrökenTV, bloggen om tv och film:

åh, matte är inte enkelt.. kommer ihåg när jag gjorde högskoleprovet. en av matte delarna var sååå sjukt svår

#5 / / Sofie:

Lycka till med andra delen, håller tummarna :)

#6 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Hoppas svaret blir helt oväntat och att känslan är helt fel med betyget på provet! :)

#7 / / Minna:

Kände verkligen verkligen samma sak gällande dagens nationella! Så svårt!

#8 / / Anna:

Minns hur det kändes att sitta där.. Usch, säger jag bara! Hoppas dock att det går bra för dig!