35 dagar

 
Idag är det endast 35 dagar kvar tills jag åker utomlands! Jag,mamma,min kusin och hennes mamma ska nämnligen åka till Mallorca och spendera en vecka där! Vi kommer bo i Alcudia så om ni har varit där får ni gärna ge tips om allt, bra resturanger,shopping och allt som hör till! 
 
kramisar beatrice
#1 / / Emelie:

Åh, va kul att åka utomlands, jag vill också, haha ^^

#2 / / Jenny :) :

sv* Jaa visst är det, så himla jobbigt! :( Är det så för dig med? kram<3

#3 / / benedit ♥:

fin bild!

sv; jaa visst är dom! :)
body lotion är ju ganska "vattnigt" typ, body butter är precis som smör :)
kram<3

#4 / / Sabina:

sv: Åh ja PLL är grymt!! Japp det har jag, har du? :D

Härlig bild, och åh så skönt att åka iväg!
Kram<3

#5 / / Linda [fotoblogg]:

Åh, vill också utomlands!
Sv: Dom är superbra, läs dom :)