En händelserik dag!

Tyvärr så har jag inga bilder till detta inlägg för just nu sitter jag vid min nya mac och skirver och har inte fört över några bilder eller sånt. Dagen började med att jag vaknade vid 05.20 ch vid halv 8 va jag inne i kalmar och gick till skolan där vi sedan samlades i Aulan och fick våra efterlängtade datorer! Sen fick vi en liten lektion om vad som är vad och sen var det dags för lunch. Efter det hade vi bara idrott kvar på schemat vilken jag inte kunde va med på med tanke på att jag är så fruktansvärt förkyld. Så va väll hemma runt kvart över 1 och satte mig då och kollade på det nya avsnittet  av PLL som är en av mina favoritserier! Vid 5 ungefär så hämtade mamma och jag Olivia och sedan bar det av till Kalmar igen men denna går för bio. Vi såg This Is Us om One Direction och om ni funderar på att se den kan jag säga att den är verkligen sevärd! Nu ska jag snart tvätta bort sminket och sedan hoppa ner i säng och sova, vi hörs i morgon!
 
kramisar beatrice
#1 / / Josephine:

Sv; Så lite så :)
Hihi, super gosiga ;)

#2 / / Linda [fotoblogg]:

Vad får ni för datorer? :)
Sv: Det är så himla fint!
Kram

#3 / / Josefine ♔:

Sv: Men ååå tack going!! :D Kram!

#4 / / benedit ♥:

sv; åhh visst gör den! deras bodybutters är dessutom jättebra, man blir helt babylen och så torkar de in snabbt :)
kram

#5 / / Jenny :):

Låter som en bra dag!
sv* åh en vad roligt att ni fått Macbooks!! :D <3