Just give me a reason.

 
Vaknade inte förens halv 12 idag och då var det hög tid att äta frukost, så satte mig vid tv och åt och sen blev jag sittande där och kollade på Awkward. Ska nu plugga på mitt NO-prov innan jag tränar lite!
#1 / / Amanda:

Mysigt :D

#2 / / SPLINKY - FOTO | CHEER | VARDAG:

Fin bild! :)

sv: Tack :)

#3 / / Fanny Staaf:

Fin bild! :)

#4 / / Amanda [SPONTAN]:

Åh vad härligt med en lång sovmorgon :)

#5 / / Linda:

mys

#6 / / Nelly:

Det låter som en trevlig start på dagen! :)

#7 / / Emelie Bohlin:

Jätte fin blogg :D
Awkward är så grymt bra, vilken säsong är det som går på tv? :D

#8 / / Amanda Jönsson:

SV: Åh men tack för tipsen! :D
Aha okej kanske man ska köpa den då...hihi

#9 / / F R I D A - M A R I A:

Den serien verkar vara himla bra!

#10 / / HJJONSSON:

Sv. Ja, det var riktigt god! :D

#11 / / Anonym:

fin bild! vad häftigt innehållet i glaset såg ut :) är det kaffe?

sv: ja, jag älskar december! :) förlåt för jättesent svar.. :)

Svar: Jaa, det är det:) Kramisar♥
B E A T R I C E J O H A N S S O N

#12 / / mathilda:

fin bild! :) vad häftigt innehållet i glaset såg ut! är det kaffe? :)

sv: älskar december :) förlåt för sent svar..!

#13 / / ♫♪ sandra - en musikblogg:

gott!

#14 / / lina:

mysigt:)