Monday Moodboard

Bilder från weheartit / collage av mig
 

Hallå där och välkommen till ännu en vecka! Hoppas ni fick en bra start på den också. Hos mig stog klockan på 05.30 och 06.45 satt jag på bussen påväg till skolan. Våra inviduella val började idag och jag har valt att läsa engelska 7 vilket jag tror kommer bli riktigt bra. Har håltimme just nu och börjar religonen vid 13.15 innan vi slutar vid 14.35. Så ser min måndag ut! Hur ser eran måndag ut? Kram
#1 / / Sara Ekman:

Härliga inspobilder :)

#2 / / Mina:

Tråkigt att skolan redan har början :/ Själv börjar jag skolan om en vecka :)

#3 / / Anna:

Älskar sådana här collage! Själv har jag en veckas semester till och idag ska jag inte göra mycket alls. Bara vara hemma och ta det lugnt :)

#4 / / Jessy:

Vilket härligt collage!

#5 / / Alice:

Härliga bilder! Jag började också mitt individuella val idag. :) Kram!

#6 / / jonna:

Härligt :)
Min måndag har gått åt till att städa och rensa :) Det behövdes!

#7 / / Prietha:

Åh så fint moodboard!

#8 / / Alice:

Härliga inspo bilder!

#9 / / Anita:

Tidig morgon :D

#10 / / Sofia:

härliga bilder!

#11 / / Sara:

Underbara bilder ! Själv har jag haft nollning hela dagen :)

#12 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Har också valt att läsa engelska 7, vilket jag tror kan bli mycket kul och lärorikt!
sv; Tack så jättemycket :)

#13 / / MALIN:

Så härliga bilder!

#14 / / S A N N A♥:

Så fina bilder!

#15 / / Emilia Åkerberg:

Härliga bilder! :)

#16 / / Josefine:

Fint collage :)

#17 / / my:

Oj vad tidig dag det var för dig! Har turen att ha sovmorgon jag!

#18 / / Liborius:

fin inspo!:D

#19 / / Johanna Utterberg:

Vilken härlig måndagsinspo och hoppas du fick en bra start på veckan finis! :) Kramisar ♥

#20 / / molly ❥:

åh så fint collage!

sv: ja det var det verkligen! ♥ kram

#21 / / Christina:

Vilket härligt collage :)
Åh vad kul med mer engelska :)

#22 / / Madelene:

Snygg inspo ! :D

#23 / / N:

Grym inspo!

#24 / / Celine:

Åh men älskar!