ELLE & coffe

God morgon på er! Det kanske inte är morgon för er men för mig som vaknade för en timme sedan är det fortfarande morgon! Så har precis ätit klart min frukost och ska sätta mig ute i solen en stund nu innan jag ska plugga körkortsteori och sedan blir det grillning ikväll! Kram
#1 / / Agnes:

Ser supermysigt ut :)

#2 / / Maja Owetz:

Har funderat på att köpa den där tidningen. Vad tycker du om den? Är den bra? :) Superhärlig blogg förresten! :)

#3 / / Netti:

Vilken mysig start på dagen och vad roligt med utgång! :-D

#4 / / Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilken skön morgon, hoppas kvällen också blir bra! :)

#5 / / Alice:

Åh vad mysigt!

#6 / / Alice:

Mysigt! ^^ Hoppas teorin gick bra! Kram.

#7 / / Siri |Diabitfit|:

Lycka till med pluggandet =)

#8 / / Emma:

åh vad gott med grillning, det tar vi på söndagen :)

#9 / / Sarah:

Skönt o kunna vakna kl 11 :) Ja gick upp 6 :/

Kram <3

#10 / / Carro:

vad använder du för kamera? skärpan på bilderna blir ju jättebra! :)

sv; Grekland var hur underbart som helst :D

#11 / / Madelene:

Fin bild ! Gott med kaffe ! :)

sv: Ja gör de ! :) Dom luktar sååå gott !

#12 / / Prietha:

Låter som en bra dag! Vad fotar du med? :)

#13 / / Emma Engström:

Härligt att sitta ute och plugga! :) Kram

#14 / / sandra:

nice!

#15 / / Josefine:

Fin bild!!

#16 / / my:

Mysigt!

#17 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Älskar att läsa en tidning samtidigt som jag dricker en kopp kaffe på morgonen :)

#18 / / Pauline:

så härligt! fin bild :)

#19 / / Sara Ekman:

Mys :)