Pluggmode on

 
Hallå där! Det känns som jag har suttit nergrävd i dessa böcker i en evighet nu men har ändå en hel del kvar att lära mig! Det finns så mycket saker som man inte hade någon aning om! Så mitt tips till er som håller på att ta körkort eller ska börja ta körkort: börja med teorin i god tid! Kram
#1 / / Madelene:

Så kul att plugga till körkort ! :)
Fast lite jobbigt också, tyckte jag i alla fall.;P

#2 / / Emma Engström:

Älskar muggen! :D får börja tidigt med pluggandet!

#3 / / Carro:

usch det där körkortet ger mig ångest..
lycka till!

#4 / / MALIN:

Kämpa på!! Det är värt alla timmar när man har körkortet i handen :)

#5 / / Julia Wisniewska:

Åh, snart är det min tur också.. ser faktiskt framemot det:)

Lycka till med körkortet!

Sv: Ja det var verkligen hur awesome som helst och tack! :)

Förlåt för sent svar. Som du sett på bloggen så har ju jag varit utomlands även fast bloggen uppdaterats varje dag, men nu är jag tillbaka på plats :D kramis!

#7 / / jonna:

Jag håller också på. Men fyfan så tråkigt det är med teorin. hehe