Moodboard

bilder från weheartit, collage av mig
 
Nu när sommarlovet har börjat så tycker inte jag att man tänker på vilken dag det är på samma sätt som när det är skola. Men idag är det måndag vilket betyder en ny vecka! Denna veckan består av mycket jobb och ska även på picknick på onsdag! Vad ska ni göra denna veckan? Kram
#1 / / Jessy:

Åh va mysigt med picknick! :D

#2 / / miriam:

Åh vad mysigt med picknick!
Kika gärna in på min blogg om du har lust :)

#3 / / Carro:

jag håller inte alls koll på vilken dag det är nu på sommarlovet haah :D

#4 / / Johanna Utterberg:

Gud vilken härlig inspo! Hoppas du får en bra vecka trots mycket jobb! :) Kramisar ♥

#5 / / MATILDA ROSQVIST:

men åh vilka härliga bilder :D så skönt med sommarlov!

#6 / / Alice:

Men såå härlig inspo!

#7 / / Marlene S.R:

härlig inspo!

#8 / / Emme:

Jag ska jobba och vara med kompisar. :)

#9 / / Emelie:

Underbara bilder ♡

#10 / / Christina:

Vilket härligt collage :) Vad härligt med sommarlov :)

#11 / / Emma:

Hoppas picknicken var riktigt mysig! :D Kram

#12 / / sandra:

härliga bilder :)

#13 / / Madelene:

Härliga inspo ! :)
Kul med picknick :)

Själv tar jag nog dagarna som dom kommer, inget direkt planerat förutom att jag ska till stan och göra nya naglar på Fredag. :)