Godkänd på matteprovet

I mitt tidigare inlägg så skrev jag ju att jag skulle få reda på ett resultat ifrån ett prov och detta var då vårat senaste matteprov och jag var godkänd! Innan på matteproven har det inte gått så himla bra då jag tycker det är så himla svårt! Men allt pluggande till detta provet lönade sig och det känns så underbart! Så nu sitter jag här och äter lite naturgodis och senare ikväll ska jag ta tag i det sista plugget innan påsklovet. 
#1 / / Alice:

Åh, vad roligt att du blev godkänd, grattis! :D Kram.

#2 / / ♫♪ sandra:

vad duktig du är, grattis till godkänt. själv hade jag supersvårt för matte i skolan och fick kämpa som fan för att till slut få godkänt :)

#3 / / Olivia:

Men supergrattis! Va kul!

#4 / / Jorden är platt:

Gymnasiematten är dryg, gick själv natur och vet hur det känns. Förstår inte hur vissa orkade fortsätta läsa till matte 5. Efter komplexa tal och rotationsvolymer i matte 4 så var jag nöjd. Gillade hellre matten i fysiken. Är dock förvånad över hur många 95or kunde gå ut med monstersnitt trots Gy11! Ingenjörshetsen i Sverige har varit ett faktum sedan årskull -90 tog studenten. Men jag tror det vänder åt andra hållet snart. Det finns inte samma tåga i 97or och senare som det gjorde med 90~96.

#5 / / Sarah:

Va kul :) Grattis :)

Kram <3