Äntligen helg

Har nu äntligen tagit helg! Var hemma runt 4 och sedan dess har jag planerat min sommar en del då jag ska jobba en stor del av den och har även hunnit med en liten sömnpaus. Till middag så fick jag min favoritmat, tacos! Sitter nu här och kollat på Let's Dance och håller på att leta blogginspiration. Har kommit in i en liten svacka där jag inte vet vad jag ska blogga om. Så min fråga till er i detta inlägget är, vad vill ni läsa här på min blogg?
#1 / / sanna:

Åh vad mysigt det låter med både tacos och let´s dance:D

#2 / / Johanna Utterberg:

Skönt med helg nu! Tycker du har trevliga inlägg och fina bilder, vilket är det jag söker när jag läser bloggar. Men listor och sånt är också kul! :)

sv: Åh tack så jättemycket, vad kul att du tyckte det!! :)
Kramisar ♥

#3 / / Alice:

Visst är det härligt med helg!

#4 / / Alice:

Så gott med taco! ^^ Typ utmaningar och listor är alltid roligt, både för bloggare och läsare. :) Kram.

#5 / / Tezzo:

Oj, jag hittade nyss hit och vet inte riktigt vad din blogg är inriktad på men skriv om något du tycker om, om du vågar öppna dig så skriv om något som du stör dig på, vad du önskar dig, minnen, tipsa om något osv det finns massor att blogga om låt fantasin flöda. Lycka till! :)

#6 / / MALIN:

Så himla skönt med helg efter en vecka av jobb och plugg :) Ha en bra lördagskväll!

#7 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

sv; Eller hur? Du måste testa den ;)

#8 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

sv; Eller hur? Du måste testa den ;)

#9 / / Ronja:

Hej! Hoppas på att du kan hjälpa mig, jag tävlar nämligen om en superfin handväska från by malene birger och skulle verkligen bli glad om du ville slänga in ett ord här så mina chanser till vinst ökar:
http://www.autre.fi/bloggar/streetstyle/ronja-flygare#comments-holder

(den outfit med mest kommentarer vinner, spännande).. Tack på förhand! ♥