Monday moodboard

 
Istället för att säga godmorgon som jag brukar börja mina inlägg med får jag säga gokväll! Gick till skolan idag och stannade första lektionen innan migränen tog över och jag fick ta bussen hem. Så det fick bli en måndag med mycket sömn och vila. Hur har eran måndag varit? Kramisar♥
#1 / / Josefine:

Hoppas du mår bättre!

#2 / / Johanna Utterberg:

Huh för migrän, hoppas du snart mår bättre!!

sv: åhh tack så mycket för grattis:et!! :D
Kramisar ♥

#3 / / Liene Svärd:

Det är viktigt att vila :)
Jättefina bilder!

#4 / / Netti:

Usch vad jobbigt med migrän men det var klokt av dig som åkte hem för att vila! Kram

#5 / / Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Såå himla härlig inspo :)

#6 / / Sofia:

Så härliga bilder!

#7 / / Natalie Salazar:

vilka härliga bilder och jag älskar sminket :)

#8 / / Ida - foto & häst:

himla fin inspo :)